MY fWends

Saturday, March 5, 2011

Pikir2kan..


Singgah pagi kat umah aku yang dah bersawang lagi berdebu ni. Dah dekat sebulan dah aku singgah tapi takde buat penambahan isi. Kengkawan yang lalu lalang dalam shoutbox pun aku tak tegur. Bukan sombong tapi takde masa untuk semua tu. Kalau aku menyinggah pun hanya blog-blog yang aku suka baca. Tu pun aku tak tinggal jejak. Tinggal bau nafas je..Pagi ni, aku tambah isi umah aku ni dengan lagu Radiohead-Creep. Layan je..suke gak lagu ni. Sedih pun ada. Lagu ni pasal perasaan rendah diri seorang lelaki terhadap diri dia sendiri apabila mamat ni suke kat seorang perempuan tapi perempuan ni menolak sebab perempuan ni rasa mamat ni pelik atau bukan taste dia. Betul kot translation aku ni. Hehe..

Aku just terpikir..kalaulah aku luahkan perasaan aku kat someone but  aku di tolak disebabkan alasan yang sama kat atas.Nak pandang aku pun takde selera..Apa perasaan aku ye?? Apa pula perasaan aku bila berada di tempat perempuan tersebut? Cuba fikirkan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...