MY fWends

Sunday, July 24, 2011

Malam Pertama Aku~

Ermm..macam ni lah malam pertama aku..Aku ditinggalkan. Bukan kena tinggal pun tapi aku yang tak nak ikut pindah skali. Dah la cam tu, sakit pinggang plak kes mengangkat barang-barang berat tanpa ikut prosedur yang betul..amik kau nak sangat. Konon-konon gagah perkasa la sangat. Tak pasal-pasal sakit yang dapat.

Malam ni, tidur keseorangan la aku. Kebiasaannya ada adik-adik and mak aku. Malam ni rasa sunyi pulak sebab rumah ni dah terase sangat-sangat la besar sebab aku sorang je penghuninya. Time ada diorang takde la terasa besar sangat ruang rumah nie. Aishh..Malam ni hujan renyai-renyai, kalau penghuni lain aku rasa semua dah dibuai mimpi dah. Aku aje kot yang tak leh nak tidur lagi..Rindu punya pasal tambah lagi dengan sakit. Kalau sakit-sakit camni, kalau ade mak leh gak nak bermanja-manja. Kalau tak tak kena picit pun, buat layan rengekan pun jadi la. Penawar aku ni beb..Sakit-sakit pun leh hilang sakit kalau tengok wajah dia. Dengar suara pun dah terase best dah. Cam sedih la plak..Siot betul layan perasaan malam-malam buta camni. Hhuhuh..

Teringat plak satu ayat yang selalu orang kita guna ' Masa Ada, Tak Diingati..Bila Sudah Tiada, Baru Nak Dihargai '. Hmm..

heyitswynonna.tumblr.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...