MY fWends

Thursday, December 2, 2010

Aku tak Tahan......


Aku tak tahan SEJUK, buat aku nak tarik gebar


Aku tak tahan tengok MAKANAN, buat aku lapar



Aku tak tahan BERSIN, buat aku makin tak sihat



Aku tak tahan tengok KUCING, buat aku nak usap/ pegang



Aku tak tahan tengok PENGEMIS, buat aku kasihan kat diorang



Aku tak tahan MENGUAP, buat aku nak lelap



Aku tak tahan nak KENCING, buat aku terus pegi toilet.hahahha



foto ehsan dari MR Google


 * p/s: sekadar mengurangkan tahap kebosanan aku..aku takde keje nak buat :P

3 comments:

wasabi onee-san said...

Aku pun tak tahan nak study, terus aku buka muka buku..(facebook)
hehehehee

.:padie_eyla:. said...

aku tak tahan tgk kucing, nnti aku lari laju2. aahaha

*folo ;p

ondeonde said...

wasabi onee-chan >> haahhaha..ko memang rajin..

padie_eyla >> ko ni mesti takut kucing kan eyla..heheh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...