MY fWends

Tuesday, December 7, 2010

Jom Berlari Bersama BlogLarian~

Hari nie aku baru berkesempatan jenguk rumah aku nie..Mak ai bersawang dah..Takpe-takpe, ari nie tuan rumah baik hati dan rajin untuk mengemas rumah sendiri.Hehe ;P

Ari nie aku nak tulis pasal BlogLarian. Thanks tu Miss LadyBird sebab tag post tu ke teratak aku nie..
BlogLarian? Ape tu BlogLarian? Blog bleh berlari ker? Nape tak jogging je..hehheh


Okey, kepada blogger-blogger yang suka ber'blogwalking' ke ber'hye-hye bye-bye' ke dengan blog yang korang visit tu..Ni adalah satu kaedah yang baru utk menjimatkan ruang tab dan masa korang ber'blogwalking'. Kire jimat masa dalam me'loading page' so kebarangkalian korang drop in ke blog-blog lain bertambah cepat dari kebiasaan lah. Ni hipotesis aku je dari mathematical method.Kene try dulu baru tahu. Nak tahu memang kene try. Tak rugi satu sen pun kalau mencuba. Duit nuff korang tetap tak berkurang. Sekurang-kurangnya korang boleh jadi supporter BlogLarian di samping tambah kenalan baru. Tengah offer, Baik Punyer!!! Sementara stok masih ada. Hahahha..

Jadi kepada blogger-blogger yang singgah kat sini, membaca thread nie and terasa/teringin nak join acara berlari-lari menyibukkan line traffic sehingga sesak hendaklah membuat sedikit kerja rumah. Korang yang bertuah dikehendaki memenuhi syarat-syarat kelayakan. Syarat-syarat BlogLarian boleh dirujuk di SINI. Apa tunggu lagi, diskaun 100%. Jom serbu!! ( Macam iklan sale daaa..hahhaah )

Slogan yang aku perlu lengkapi....
" Saya suka berblogwalking kerana saya memang suka berblogwalking  di samping dapat menambah kenalan baru dan info semasa, meng'up traffic' blog sendiri dan rakan blogger serta dapat mengenali blogger yang berbakat dalam bidang penulisan di alam maya ini sambil melihat template blog yang cun "

Tiga (3) rakan blogger yang bertuah di tag oleh adalah :-

Wokey, i'm already finish the task. And how about you friend? Chopp..sebelum terlupa, kalau sesiapa yang berminat nak join dan nak ditagkan oleh saya..Bagitahu yerk..Bagitahu kat bahagian comment pun takpe..Nanti saya tambah bilangan yang kene tag. Thanks You :)

3 comments:

Anonymous said...

besh2!
hehehe..
selamat berblogwalking!

Unknown said...

Assalam, terima kasih sudi join BlogLarian. Blog anda sudah disenaraikan. di senarai 78.

selamat ber-BlogLarian

ondeonde said...

Lelaki ini >> Tq :)

FareedSairi >> Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...